|
セビニー ポール
SEVIGNY Paul 所属 立命館アジア太平洋大学 言語教育センター 職種 教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2021/10/13 |
| 形態種別 | 論文(学術誌・プロフェショナル誌) |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | Validating the normalization of vocabulary systems in a university EFL program |
| 執筆形態 | 共著 |
| 掲載誌名 | Cogent Education |
| 掲載区分 | 国外 |
| 出版社・発行元 | Taylor and Francis Online |
| 巻・号・頁 | 8(1),pp.1-15 |
| 総ページ数 | 15 |
| 著者・共著者 | Lindsay Mack, Paul Sevigny, Malcolm Larking & Lance Stilp |
| 概要 | The integration and normalization of multiple CALL systems with more
traditional face-to-face learning, or blended learning, is an emerging trend of research. Evaluators are urged to investigate the processes involved in normalization of language learning tools in the classroom. |
| researchmap用URL | https://doi.org/10.1080/2331186X.2021.1985688 |