|
セビニー ポール
SEVIGNY Paul 所属 立命館アジア太平洋大学 言語教育センター 職種 教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2021/03/21 |
| 形態種別 | 論文(学術誌・プロフェショナル誌) |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | Improving the impact of L2 classroom TAs at a top global university. |
| 執筆形態 | 筆頭著者 |
| 掲載誌名 | APU Journal of Language Research |
| 掲載区分 | 国内 |
| 出版社・発行元 | Ritsumeikan Center for Asia Pacific Studies (RCAPS) |
| 巻・号・頁 | 6,pp.146-166 |
| 総ページ数 | 20 |
| 著者・共著者 | Sevigny, P., Stilp, L., Jones, K., & Bankole, A. |
| 概要 | Abstract
This article reports on a year-long Faculty Initiative Project (FIP) aimed at reforming a Top Global University’s English as a Foreign Language (EFL) Teaching Assistant (TA) program in Japan. |