| 1. |
2026/05/17 |
Hacia una pedagogía inclusiva en ELE: afrontando los desafíos del aula plurilingüe.(XXXVIII Congreso Internacional CANELA 2026 EXPECTED)
|
| 2. |
2026/03/28 |
From Al- to El: Discovering Arabisms as a Tool for the ELE Classroom(SakurELE 2026 第6回外国語としてのスペイン語教育における実践的経験に関する学会 EXPECTED)
|
| 3. |
2025/11/29 |
The Plurilingual Spanish as a Foreign Language (ELE) Class in Japan: Learners’ Linguistic Profiles, Attitudes Toward the Use of Other Languages, and Classroom Strategies.(III Congreso Internacional Desafíos del Español en la Universidad Wenzao)
|
| 4. |
2025/11/16 |
Arabic Loanwords in Indonesian Language: Recognition, Perceptions, and Usage among Contemporary Speakers.(日本インドネシア学会第56回研究大会)
|
| 5. |
2025/07/02 |
Arabic Loanwords in Basa Magindanawn: A Lexical Analysis Based on Juanmartí’s Moro-Maguindanao-Español Dictionary(KOLITA 23: The 23rd Atma Jaya Annual Linguistics Conference)
|
| 6. |
2025/03/29 |
Design ThinkingのELE(外国語としてのスペイン語)クラスでの実践:教室での創造力、問題解決力、共感力について(SakurELE 2025 第5回外国語としてのスペイン語教育における実践的経験に関する学会)
|
| 7. |
2024/03/29 |
教室での言語ダイバーシティ:言語教育と学習における多言語アプローチ(協働実践研究会)
|
| 8. |
2024/03/23 |
多言語教室への道:スペイン語クラスでの他言語融合への計画(SakurELE 2024 台4回外国語としてのスペイン語教育における実践的経験に関する学会)
|
| 9. |
2015/03/03 |
Some Notes on the Linguistic Situation of al-Andalus in the 11th century(アル・アンダルスに関する講演会 セルバンテス・アラブ文化月間)
|
| 10. |
2013/05/12 |
Ornamental and Agricultural Areas in Al-Andalus: Andalusi Munya, the “Object of Desire”(第29回日本中東学会年次大会)
|
| 11. |
2012/11/26 |
‘Umdat al-Ṭabīb fī Ma‘rifat al-Nabāt: Social Identities, Linguistic Diversity & Religious Communities of al-Andalus in the Eleventh Century(第54回日本オリエント学会年次大会)
|
| 12. |
2011/10/24 |
Studies in ‘Umdat al-Ṭabīb fī Ma‘rifat al-Nabāt (The Pillar Book of the Physicians for the Knowledge of Plants) among the Andalusian Agronomical & Botanical Treatises.(第31回関西アラブ研究会)
|
| 13. |
2010/10/24 |
アンダルシアの博物学者、現在の民族植物学の資料源(11st Congress of the International Society of Ethnopharmacology & 1st Hispanic-Portuguese Conference of Ethnobotany)
|
|
5件表示
|
|
全件表示(13件)
|